Long time no seen

har inte haft internet på länge o jag lider.. :(
Har hänt så mkt men kommer inte på ngt nu haha, har firat fina ashkin som fyllde 18 den 6e!! Fick träffa alla tjejer och jessica gänget, brutal mat åt vi!  Åkt till stan umgåtts med mina kära vänner och imorgon ska jag träffa vissa och göra lite hemligheter hehe ;) Jag har solat som en galning och är äntligen brun haha. Jag vill fixa en bra kamera så snart som möjligt så jag kan börja lägga ut en massa bilder, bloggen är så tråkig just nu. Glömmer alltid att köpa! Ikväll ligger jag och christoffer och smuttar på cider och ska strax kolla på en film. Vi har krigat sönde hela dagen och igår på att kratta hela trädgården. Ska försöka fixa en data som jag kan använda eftersom att den jag sitter på nu kommer dö när som. Snart är det sommar då är njut! Tack o hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0