Glad påååsk kära ni

alåå, har inte haft internet på länge, ska försöka fixa dt så fort som möjligt..
Har njutit galet känns fan som sommar på dagarna haha. Har solat sönder nu så jag slipper gå runt och se död ut under solen haha. Har grillat och ätit tung mat,grillat är alltid bäst :) Christoffers familj har kommit t märsta också så vi har åkt med philip hem till mami och käkat galen tonfisk lasagne. Vi färgade mitt hår också så nu är dt fresh! Älskar det här vädret man kan verkligen göra alllt! Har bara njutit dessa dagar faktiskt haha. Jobbar hela helgen så ska träffa yanina på måndag, har saknat la peruchita hahaha. Sen blir deet träffa alla tjejer, skönt :) Antar att vi har mkt att prata om haha.
På torsdag när jag får lön ska jag åka till soumaya och fixa mina naglar, äntligen.
Ska fortsätta fixa mig lite nu, ska iväg på påsk middag hos christoffers farmor. Ska försöka skriva lite mer imorgon om jag har tillgång till data :) Bilder komr imorgon!

Förresten, läs min systers blogg där hon skriver om sitt gamla liv då hon hade bulimi osv..<3
http://lilianamariaa.blogg.se/

älskar dig vackrast


Kommentarer
Postat av: Sanna R

hej snygging! såg att du hade tatuerat dig hos hector, vill nämnligen också göra det, undrar om du kan ge hans nummer eller så :D

2011-04-25 @ 21:57:08
Postat av: N

Hej du har färgat/blekt ditt hår rätt så många gånger..är ditt hår inte slitet?



Btw uppdatera oftare din blogg är skit bra :D

2011-04-29 @ 20:10:36
Postat av: Anonym

blogggaaa meeeeeeeerrrrrr :D:D

2011-05-02 @ 14:31:59
Postat av: Amalia.

Hello :) undrar om du har möjlighet att färga/slinga mitt hår? du har alltid fint hår! :) Självklart för pengar också.

2011-05-02 @ 22:46:54
Postat av: Mariana

Sanna, ja absolut men ge mig din mail så skickar jag hans numr :)



haha jo mitt hår är ganska slitet alltså men de inte så farligt :) taack! :D



Jag ska försöka!! :)



Amalia, haha ja varför inte :)

2011-05-14 @ 23:19:36
URL: http://mserna.blogg.se/
Postat av: Sanna R

okey tack du ser min mejl :)

2011-05-15 @ 15:19:14
Postat av: Amalia.

Hur kan jag nå dig så att det blir tydligt med pris, plats osv.. ? :)

2011-05-15 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0