De här är bara kärlek

sho sho shoooo!!!
Är hos mami så får äntligen uppdatera haha.
Den här veckan har börja med att jag träffa linnia vi vådlgästa hos anna där abbe också var, vi satt ute och snacka om allt, ashkin kom efter ett tag så de var mys. Har Jobbat och varit med min älskling vi har gjort en massa saker. Chillat ute åkt runt lite.. Vi åkte hem t anna också där vi laga mat och softa, de var kul :) Min underbara syster fyllde 21 år här om dan GRATTIS i efterskott vackrast! Har fixat så vi alla nära o kära ska fira henne på lördag, de blir dricka grilla umgås tungt :) Har färgat mitt hår idag förresten så nu är det ljusare över hela håret. Nöjd är jag! Linnia och hellan var här för ett tag sedan, vi satt och snacka bara käka lite, helin drog och linnia stanna men hon drog precis (: Jag har bara tagit en massa ego bilder haha så ni får nöja er med de, bättre än ingenting ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara fråga en sak.. röker du påå nån gång då och då??

2011-05-25 @ 15:17:02
Postat av: mariana

Förlåt? Hahah nej det gör jag inte? Vrf? Gör du det eller?:)

2011-05-25 @ 20:35:22
URL: http://mserna.blogg.se/
Postat av: Liliana (marianas storasyster)

till Anonym. Din skojare..hahaha att folk inte skäms.

2011-05-25 @ 21:53:31
URL: http://lilianamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0