HEEEEEEEEEEEEEEJ

heeeej!
förlåt för keeeefff uppdatering men har inge internet hos my baby :(
Jag har gjort en maaaassa men har såklart glömt hälften men ska skriva allt jag kommer på haha (y)
jag träffade min fina yani ngn dag innan valborg, vi beställde kina mat och satt ute hela dan och prata och käka o käka haha underbart! På valborg var jag i uppslaa med lilly tjejerna, christian , christoffer och hans vänner. Vi träffade på en massa där oxå så de var chill :)
Jag har åkt t bandhagen, till soumayas salong där jag fixa mina naglar.. Har grillat massvis träffat mina vänner och chillat sönder i detta underbara väder. Har solat som fäään och är äntligen brun i ansiktet hahah (:
Jag har handlat lite lätt men det får bli mer denna lön som komr! Jag gaddar mig förhoppningvis nästa månad, hoppas :) Den här veckan har jag bara varit ute och snurrat med baby träffat lite folk och bara njutit av vädret :) 
Typiskt att jag inte kommer på ngt just nu haha. Jobbade idag och nu sitter jag hemma med min fina familj. Lilly är här också så ikväll blir det en massa mys och godsaker. Fick brutala byxor av henne som hon köpt t mig, gullis! Min älskling är kvar i märsta och firar erik som fyller år idag. Linnia och masih kommer förbi ikväll oxå, guuu så mys de kan bli haha. Jag ska försöka fixa internet när jag får lön så jag kan uppdatera mer min blogg är typ helt död :( Eftersom att jag inte skrivit ngt på hundra år så blir det bildbomb strax ska käka lite snabbt först! :) Hörs strax kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0