kan inte sova!! :(

ligger i sängen o kan inte sovaa:(
Är hos mami med älskling vi är själva här så vi drog och handla en massa mat o godsaker tidigare idag. Fick träffa min underbara mami en stund också alltid lika kul! Gick runt lite i centrum och små handla typ haha, medans christoffer kolla skor sprang jag förbi ashkin och locka håret som blev riktigt chill! Anna sofia och linnia var också där så vi satt o snacka lite skit sen mötte jag christoffer så rulla vi hem. Vi har käkat gott snackat om allt möjligt på balkongen och tittat tv, en chill fredag. Jag älskar! :D Imorgon hoppas jag att de blir fint väder, annars äre knas :( Nu orkar jag inte skriva mer, hörs senare idag haha! byeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla svara vart du fixat håret o ögonbryna :(

2011-05-28 @ 16:05:12
Postat av: mariana

Min mamma fixar mitt hår, jag fixar mina ögonbryn sj:)

2011-05-28 @ 23:12:27
URL: http://mserna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0